onsdag 19 december 2012

Jag

Har en vän en speciell vän... Hon för det är en hon är en stark individ som vågar stå för vad hon tycker. Hon lyssnar å hon stöttar när man har problem å pekar inte med fingret om man tycker olika om något
Hon finns där alltid å jag finns där när hon behöver mig.
Men nu till det som gör henne så jävla speciell.
Hon är född med en sjukdom en sjukdom som först gjort henne mer å mer hörselskadad nu har hon fått ett chip in opererat så hon "hör" som en lätt hörselskadad inte gravt. Å som inte det vore nog så ger denna sjukdom åxå mer å mer grå och gul starr. Som gör att hon mer eller mindre bara ser svart å vitt å konturer.
Men hon kämpar å hon slåss för att få leva drägligt å hon gör ett jätte jobb varje dag. Hon uppfostrar å gör allt för sina barn hon är en super mamma!

Å jag ser det som ett privilegium att kalla henne min vän!

Inga kommentarer: