torsdag 5 juli 2012

Hur

gör dom dära männen som har flera st familjer vid sidan av varandra? Hur orkar dom lixom? Fast dom kanske inte städar och tvättar och lagar mat åt varje familj hela tiden. utan åker kanske mest runt å umpaumpar.

Jag orkar nästan dra runt den här familjen med mat städ och tvätt...å så hinna vara snygg och sexig å umpaumpa i sängen mellan varven. Eller ja nu är ju just det sista inget betungade syssla direkt...utan snarare en löneförmån.

Sambon min han KAN hjälpa till å städa och tvätta. OM jag ber han å påminner han om vad som behövs göras VARJE dag...laga mat det gör han gärna men städa och plocka efter är det väl lite si å så med...om det ska göras i hans takt så hinner det odlas penicillin på det mesta. Men se detaljerna runt om tjaaaa...han säger att han inte ser der på samma sätt som jag...men det tror jag inte ett endaste dugg på...utan hävdar bestämt att han är bara jävligt lat!

Inga kommentarer: