torsdag 13 september 2012

Än

Så länge så håller sambon sin del av avtalet jag kommer hem han har tagit hand om disken och om tvätten det har varit undan plockat å städat hela veckan lång. Å jag njuter!

Det är så underbart att komma hem å jag inte behöver känna mig stressad över allt jag måste hinna ta tag i innan kl blir för mycket. Så underbart så underbart.

Så idag på jobbet satt jag en stund i solen å prata med en av världens bästa jobbar kompisar som är även blivit en nära och fin vän privat om allt som händer hon lyssnar hon frågar å vi pratar om allt.
Jag vågar prata om allt med henne å det är skönt att prata om vissa saker jag inte sagt ett ord om till nån för hon dömer inte mig hon förstår inte alltid men frågar då och vill förstå hur och varför och jag berättar å det är så in i helvetes skönt att sätta ord på vissa saker.
Å jag lyssnar på henne stöttar henne å kommer med råd.
Jag har sån tur att ha en sån fin vän!
Hon är guld värld. Trots att vi är så olika så tänker vi så lika så vi bara brister ut i skratt över att fan du menar att du skulle tänka/göra samma sak ha ha fan va skönt!! Jag är inte ensam!

Inga kommentarer: