lördag 12 januari 2013

Biter

Mig hårt i läppen.

Sambon har en massa idéer om hur vi ska göra om i hallen å alla hand idéer går ut på att alla ska hänga sina jackor på galge å det funkar inte...har försökt förklara detta för sambon tusen gånger att han kan ta bort varje krok om han vill men det hjälper inte för då kommer det läggas jackor i hyllor eller på byrån men se han Bill icke lyssna på det örat...så jag går å biter mig i läppen...

Sen så sitter det en 6-åring i soffan å låssas vara upptagen å bara väntar på att hans far ska säga...kom lilleman så gör du å jag nåt...

Å det driver mig till vansinne...en förälder ska inte va ens bästa kompis utan en förälder...
Och en 6-åring ska ha fantasi att hitta på något att göra som inte betyder att han ska sitta i soffan...

Inga kommentarer: