torsdag 10 januari 2013

Blä

Försökte mig på att jobba igår gick rakt åt helvete efter två timmar va det bara att konstatera fakta feber så in i helvete å huvudvärk från satan i gatan bet ihop jobba klart fixa vikarie tills idag å imorgon gick hem hämta två filtar bädda ner mig under täcke å två filtar somna som en klubbad säl vakna dock till en gång i timmen av hosta eller för jag va kisse nödig sista gången vid sex på morgonen tänkte jag fine kanske dax att gå upp fixa. Till lite väcka små barn så kan dom ta sällskap till skolan å jag kan sova vidare...jomen Tjena va bra det gick somna om vakna kl 08 när barn börja skolan 08.10 men två stora barn va påklädda å ute ur dörren kl 08.06 med varsin macka i handen.
Å kvar blev jag å lilleman...va bara att klä på sig 7 lager kläder sätta lilleman på pakethållaren å cykla ner lämna av honom cykla hem krypa ner i soffan tycka synd om mig själv under tre filtar i soffan...tills nu rota runt på viaplay för att hitta nåt att slö titta på å hitta 13 avsnitt om jakten på nazister a' en timme styck...så nu har jag nåt att ockupera hjärnan med iallafall!

För tänker icke ta tag i varken tvätthögen eller köket eller hallen utan tänker bara ligga still tills jag har liggsår å mina kära kollegor får komma å vårda mig tills jag blir frisker!

Inga kommentarer: