måndag 3 november 2008

Lycka!

Vet ni vad jag sitter i just nu?!

Jo våran nya soffa! Den kom idag strax efter kl 16 när jag va på jobbet. Min underbara sambo fick montera ihop den å fixa till lite så nu står den här och bara glänser å skriker efter barn som ska göra repor och fläcka ner den....

Så nu kliar det i mina fingrar av lust att göra resten av vardagsrummet...men känner att timmen är lite väl sen för det...och tror inte jag får med mig sambon på att kasta ut bokhyllor och hämta hit tv möblerna från gamla lägenheten...men i morgon ska stora operation övertalning börja så fort jag bara hinner vakna själv...

Så just nu känner mitt liv mycket trevligare igen tänk vad en lite soffa kan göra för humöret *LER*
Men kan faktiskt lite ha med att göra med att jag jag fick pratat lite med sambon om hur jag mår och varför. Sen tror jag helgen som var gjorde mig gott fast det inte blev nåt med att gå ut å äta. Utan bara va vi å stillheten hemma som gjorde att jag känner att den värsta höst deppen börjar klinga av...

Inga kommentarer: