lördag 1 november 2008

Jag ska

starta en hata klubb mot att skrapa rutorna på bilen!
Nån som vill va med?! Bara att maila mig en ansökan så återkommer jag med ett inbetalningskort som går oavkortat till styrelsen...

Jag glömmer varje år hur mycket jag hatar att skrapa rutorna tills den morgon jag står där med en ner isad bil å det sitter som berget å man fryser fingrarna av sig för jag alltid glömmer vantarna i bilen...men ska nog investera i en sån där grej man lägger på rutan så man slipper skrapa...om en sån nu får va kvar på bilen...

Å jag som inte är den goaste vännen med kyla märkte en väldigt konstig sak i kväll...mitt finger där jag tyckte det va en bra idé att skära mig lite iför några månader sen gör satan så ont i när det är kallt. Det är ju helt läkt bara en bit där mönstret inte riktigt kommit tillbaka som avslöjar att något hänt. Det bränner å sticker i det nästan värre än den natten jag hade gjort mig illa så jävla ont så att jag skulle ha kunnat slå fingret i den kallaste delen på bilen bara för att hoppas på att fingret kanske skulle ramla av sluta krångla å göra ont!

Men nu ska jag faktiskt ta å spola upp ett varmt bad å ligga där å värma min frusna kropp eftersom gubben är å jobbar så har jag ingen kamin å värma mig på i natt så får väl bygga upp min egen värme så man kan sova gott å bre ut sig riktigt ordentligt *L*

Inga kommentarer: