torsdag 30 oktober 2008

Efter

ha tagit mig tid och fundera lite så ska jag kräka ur mig lite...

Just nu så känner jag mig ganska så ful och tråkig. Känner att jag inte bryr mig om mig själv och mitt utseende som jag brukar. Trivs inte med mig själv allså. Sen att inte få någon större bekräftelse att så kanske det inte är, på den biten gör ju saken inte direkt bättre.

Men att ha jobbat natt i ett par veckor har känns väldigt gott. Inte behövt tänka på vad man har haft på sig eller hur håret sett ut för man jobbar ju ändå själv.

Men nu ska jag gå tillbaka på mitt gamla vanliga dag schema. Så helt plötsligt ska man tänka på att man faktiskt syns både på vägen till och från jobbet för inte tala om att man ska jobba med folk åxå!

Men sen så tror jag åxå att allt som sker runt hemmet har en ganska så stor roll i det hela. Efter ha haft en relativt lugn tid utan några större på hopp så har man ändå inte riktigt slappnat av för man vet ju aldrig vad som kan hända om man råkar säga eller påpeka något. Om det ska vara den utlösande faktorn lixom...

Sen att ha dubbla hyror grämer mig enormt mycket. Men det är så mycket annat som ska klaffa för att kunna tömma ur i min lägenhet.

Det ska rensas i förråden här så mina saker kan få stuvas undan nånstans. Det är möbler inne i lägenheten som ska kastas å ersättas med mina. Det är saker i gamla lägenheten som ska åka direkt till tippen samt saker här.


Det mesta i lösöres väg är ju här men det är ju lite annat kvar typ julsaker å annat som ligger i förrådet. Kort och tavlor å andra prydnadssaker är åxå kvar.

Men allt sånt här tar ju tid att göra och kräver att man har en bil som kan svälja rätt så mycket. Nu har ju min kära lilla bil varit extremt duktig på sistonde med det. ( tänk bara en diskmaskin i den lille bilen) eller en bil som kan dra ett släp med en hel del på skulle kanske vara ganska så bra igentligen.

Sen är det städning å annat tråkigt kvar å sälja lägenhet just nu är ju ingen större hit.

Allt detta gör ju att man mår som en potta skit!!!


Tror jag behöver en kväll ute med mina älskade vänner å bara tänka på annat,
i annat fall så bara det att få prata av sig ordentligt kan vara en väldigt god ide.

Ska nog sätta mig och ringa runt och kolla vad folk har för planer inför helgen. Å dra ihop nåt skoj. Brukar ju inte vara några större problem att få några att hänga på mina planer ;)

Men måste ju berätta om något roligt i allafall...

Vi har köpt ny soffa! (eller vi Jens betala)




Så det känns lite bättre att kunna unna sig något till hemmet, nog för att vi köpte en ny diskmaskin för inte så längeden men det räknar jag bara som en nödvändighet. Det är inte så himla roligt att diska stor disk tre gånger om dan 7 dagar i veckan...

Så något går ju framåt *L*

Så ska skärpa mig med mitt bloggade lite känner att vräka ur mig har faktiskt hjälp en hel del...inte för att jag känner för att gå å jobba men känner mig lite till bättre mods!

Inga kommentarer: