lördag 4 oktober 2008

Vissa

har semester...dock inte jag! Får väl räkna mina veckor som arbetslös i somras som semester ;)

Men i går såg jag en glad och uppåt pojkvän...han satt och lekte med musik och uppdatera sig lite vad som hänt i den världen dom senaste åren...men det va så himla kul att se han le och vara glad i hela kroppen!
Vilket har fått mig att börja fundera än mera på att pucha han till att börja spela igen...han behöver något som gör han glad!

Min ni kanske undrar vad vi hitta på igår när vi vart helt barn lediga med en lägenhet helt tom på barn...fixade ju lite mat...sen satt ju han å fixa med musik jag låg bara i sängen å njöt av att se han så glad...vid halv tio kröp vi ner framför tv å en dvd...kan ju säga att båda sov som stockar kl 22!! För att vakna kl 06.30 av ett alarm på en telefon som ingen av oss visste va på!
Pojkvännen sucka tungt å sa även när fröken speed inte är här fixar hon ett sätt att väcka oss på!!! *ASG*

Men visst fick ju fixa lite i köket så det behöver jag ju inte ta tag i senare...nu ska bara resten av dagen planeras....jag har en far som fyller år och som ska firas. Pojkvännen har en mormor å morfar som ska ha hjälp med flytten...sen ska ju vi hinna med att gå och klubba lite så vi får väl se hur denna dag slutar!

Men måste ju berätta...den snart 18 åriga sonen är ju å lanar så jag körde ju dit han...riktigt roligt faktiskt...han kan faktiskt tala! Å är riktigt rolig!
Han va hemma en snabb sväng i går på dan så jag körde tillbaka han i går igen å han va lika prat sjuk då...faktiskt riktigt skönt att veta att han kan prata och att han känner att han vill prata med mig!
Men visst jag avslöjar ju inget som jag inte kan stå för! Jag vet ju mycket väl vad pojkvännen syssla med i unga dar...va ju lixom med...he he he

Inga kommentarer: