torsdag 2 oktober 2008

Jaha

då va man natt arbetare på riktigt ett par veckor framöver.
Ska bli väldigt skönt faktiskt. Fick åka å jobba i natt så slapp ta min kväll idag. Vilket gjort att jag hinner faktiskt se han jag bor ihop med!
Helt otroligt!

Sen så har min hjärna börjat smida lite planer inför helgen. Jag å pojkvännen är lediga samtidigt OCH (här kommer det otroliga) vi har planer...vuxna planer planer på att göra nå ensamma utan barn! Som involverar sprit och musik! Kan ni fatta! Ska bli jätte roligt att göra något roligt ihop med han. Samt att jag fakiskt har chansen att se han i aktion med nåt han älskar!
Vi ska nämligen hänga med hans kompis som ska spela som dj. Å pojkvännen har ju jobbat som det å saknar det ganska så mycket. Så jag ser framemot att få se han göra nåt han riktigt älskar.

Just för tillfället sprider sig en ljuvlig doft här hemma...det är jag som lagar köttgryta. Så snart är det dax att äta tills man spricker...

Inga kommentarer: