onsdag 18 mars 2009

nu är det inte lika mycket på g så nu har jag tid å ork att blogga å kasta ur mig diverse ointressanta tankar å reflektioner om mitt så händelsfulla liv...

Ja vad har då hänt som varit så jobbigt då?

1. Öbo dragit igång sin kampanj ang kontraktet på lägenheten.

2. Alla i familjen tror att jag kan klara mig på 4-5 timmar sömn varje dygn, vecka gång ut å vecka in å sen fixa allt hemma med ett leende.

3. Polis förhöret är gjort mot min motpart.

4. Inget av det jag vill få fixat blir gjort utan så mycket som hänger i luften å gnager på mitt samvete.

5. Att känslan över att bara gå runt å släcka en eld halvdant innan nästa uppstår är överväldigande.

6. Allt jag säger mig behöva för att orka blir aldrig hörsammade.




Men vad hjälper det att klaga över allt man aldrig får?
Gör som vanligt...kör ner nacken å kämpar emot vinden med samma envishet som jag tydligen alltid kan plocka fram ur min neandertals tänkande primitiva jag...hur trött jag än är.

Inga kommentarer: