fredag 23 mars 2012

Allt

är jämt dottern mins fel bara så ni vet! Va och handla på coop å jag älskar ju deras betala å skanna egen kassa förra veckan så skulle ju dottern ut på friluftsdag (å hon valde att åka och pimpelfiska bara det säger att hon inte är rättskruvad) Eftersom hon kommer och gnäller om att hon ska ha matsäck kl 23 på kvällen så fanns det inga andra alternativ än att åka till just coop dom öppnar ju 07 ja ja väl inne så sprang vi runt å kasta ner grejor i korgen...så kommer vi in på mejeri avdelningen å så har dom massa såna där dyra goda yougurtar för mindre än halva priset bara för att det va kort datum på skit samma ska ju ätas upp samma dag så kasta i halva korgen älga fram till kassan allt frid och fröjd tills vi kommer till yougurten för halva priset då vill den ha personal som godkänner fram kommer en liten pojkspole som knappt va torr bakom öronen å ska hjälpa till jag hävdar bestämt att allt är 17 åringens fel för har handlat rea varor förut utan problem kassakillen nej då å flörtar hej vilt med dottern min...jag kastar upp yougurt efter yougurt å han får logga in gång på gång för den säger att vikten är fel...packa varan eller be om hjälp från kasspersonalen skriker apparaten å jag hävdar med bestämdhet att det visst är dotterns fel å kassakillen ser möjligheten att flörta vidare med dottern så han hävdar lika bestämt att nej då inte alls ...nu hinner vi bli väldigt bra vänner under 1300 yougurtar till rea pris så när vi kommer till sista yougurten av 1300 så just som han ska till att logga in ser han nnnnnnnnääääääääääääää men vänta å så pekar han på dottern DU har ju stått hela tiden och hängt med handen på vågen å min dotter kollar till ja visst hon står å lutar sig på själva ställingen där man ska hänga fast påsen man packar i... Jag säger bara högt ja jag sa ju det att det alltid är hennes fel...min dotter spände blicken i mig å fnös sen kom as garvet jag betalar å kvar står kassakillen med röda öron å en generad uppsyn...men jag lovar varje gång jag är inne där nu och handlar så kollar han lite extra hälsar å ler men ser alltid lika besviken ut att jag ärute och handlar utan dotten...

Inga kommentarer: