söndag 5 augusti 2012

Jaha

nu har jag lärt mig fönen å jag blir mer å mer irriterad över små saker som bara är skit...som vi säger att jag får ett sms av nån som jag ej har i teleboken...då kan jag inte välja att spara den som en kontakt utan måste skriva in det för hand...

Bläääää å så trycker jag hela tiden på knappen i mitten för att komma tillbka å då stänger jag ner det jag håller på med...såna små saker jag blir ap irriterad på hela tiden!

Igår hade vi en hel drös med vänner över...gamla som nya vuxna å barn grilla skratta åt å hade trevligt sista gästerna skjutsa sambon hem vid 22.30 själv va jag i säng...vid 23 å alla barn med.

Å imorse vakna jag pigg å glad hörde sambon svära inte direkt ovanligt...men hörde att han satte på tvn å så sa det klick...å så svor han...klick å så svor han.
Jaha ja stora fina tvn paj...Å så började jakten på kvittot...gick inte att finna...då gick jag ut på fb å kolla balnd sambons kort för jag vet att han tog kort på skillanden på nya stora platt tv å gamla tjock tvn...se där ja...den va visst köpt 2/3-11 alltså gäller garantin...å har man ett inköpsdatum å namn så kan man alltid gå till butiken å fixa nytt kvitto...så lasta in sambon å tvn i bilen åkte iväg gick in fixa kvittot å bar in tvn å vips så skickas den på lagning.

Men sambon har påstår att vi ska leva utan (eller ja de små kan jag går väl å lägger mig i sängen å glor på lilla tjocka tvn) får se hur många timmar det tar innan han går upp å hämtar gamla tjockt tvn. Jag gissar på 3 timmar from NU!

Inga kommentarer: