onsdag 15 april 2009

Det gör ont

att nysa när man har nackspärr!


Har försökt med allt massage, mjukgörade rörelser å varma bad.
Hjälper i ca 10 min men sen är det tillbaka.
Vet snart ingen annan utväg än att hugga av huvudet jäms med axlarna.
En klar fördel är ju att jag skulle slippa tänka så in i helavetet.

Annars var jag på möte med jobbet idag...finner det konstigt att när någon annan säger nåt så hummas å aha det när jag säger nåt händer det plötsligt nåt...snacket blir till handling på en gång.

Ser jag så skräckingivade ut att dom inte vågar annat eller är det så enkelt att jag vet vad man ska säga för nåt och hur för att det ska hända något?

Kanske ska sadla om å bli medlare i grannfejden...tänk er jag å Robban Ashberg ute på turné..med Gert Fyllking som bihang...jo jo tänk er det programmet vilka sänningssiffror det skulle bli!

Inga kommentarer: