söndag 26 april 2009

Grattis

till mig! Jag har ju namnsdag idag, samt så har den 1000:e besökaren varit här å hälsat på. Så hurra hurra grattis grattis till den nu det va...

Det är vansinnigt skönt med sol å värme måste jag då säga. Har varit ute på landet många av dagarna få solen lyst som bäst. Å hela familjen har tyckt det varit underbart. I fredags grilla vi å då kände jag i varje fiber i kroppen att snart snart så är ju sommaren här.

Men av någon konstig anledning är mina ben alldeles kritvita. Vem har varit å snott mina brunbrända ben?! Jag har ett starkt minne av att jag hade ett par bruna snygga ben under mina byxor. Men nån måste ha slickat av all min färg nån natt när jag varit extra trött för inte har jag sett att färgen försvunnit...ska man kanske ringa polisen å göra en stöld anmälan? För detta är ju oförskämt!!

Ser inte direkt fram mot veckan som kommer...ska jobba 60 timmar på 6 dagar...och vet att sömnen inte blir mycket att hurra för.

Inga kommentarer: