måndag 21 december 2009

Rutinerat!

Att vakna kl 04.30 å inte kunna somna om...

Skulle ha jobbar i natt men är hemma för jag har en sambo som har nån magsjuka å då får jag inte gå och jobba...så fick snällt ringa å säga att man blev hemma.

Inte direkt så att jag grät men kommer nog att göra när lönen kommer!

Har varit på ett ur uselt humör dom senaste dagarna. Så där så jag bara har lust att dra till närmaset butik å lensa godis hyllorna sätta mig i soffan å glo på ett par meningslösa filmer. Å fräsa å dom som kommer nära fjärrkontrollen.

Men har ju idag å tisdag på mig att va grinig sen kommer småbarnen hem å firar jul. För att åka tillbaka till mamma ett par dagar komma hem igen sen åka tillbaka å fira nyår hemma hos sin mor.
Det är så att jag å sambon faktiskt har ett nyår ledigt utan jobb å barn framför oss. Vad vi ska gör har vi inte bestämt oss för än...jag va inne på att ta in på hotell över natten å bara ha oss själva att bry oss om.
För min dotter ska ner till sin far. Sonen min får besök av sin flickvän från G-borg så han ska nog visa Örebro från sina bästa sida. Men han sa nåt som fick mig att le i smyg...ja inte kan vi supa till för det är väl inget kul för henne att åka hela vägen hit för att se mig full. Han är smart han sonen min :)
Den största drumeln han har vi ingen aning om vad han ska hitta på å tror inte han kommer att tala om det för oss heller. Han har ju en förmåga att göra massor med planer å inte tala om nåt för oss.

Julen blir nog i familjens tecken. Alla utom min virrvelvind till dotter kommer vara hemma så blir nog skoj värre.
Ser faktiskt framemot att fira jul i år. Konstigt nog. Är ju ingen stor fan av julen direkt men i år så har det faktiskt börja kittla i jul nerven.
Å är det någon som känner sig ensam eller så...

Dörren våran står alltid öppen för lösfolk å annat drägg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

VAD SÄGS OM KNYTIS PÅ NYÅR, JAG HAR BARNEN IOFS MEN MAN MÅSTE INTE BLI KNALL VÄL???

Tommy "Caps Lock" Nordin