söndag 27 december 2009

Jul-09

Har kommit och gått förbi.
Definitivt inte obemärkt iallafall. Själva julafton startade med ett ryck med gröt frukost å gäster. Mina föräldrar svärmor å småbarnens morfar.

Dom små var ju överlyckliga för dom fick ju öppna julklappar tre gånger under dagens gång...kalle tittades på runt matsalsbordet så det är nog en tradition vi fortsätter med!

Synd bara att min dotter bestämt sig för att åka ner till sina kusiner å sonen min följde med min mor å far ut till landet. Men hela famlijen var samlad under ett tak innan kl hann slå 24...så alla var ju hemma i år...å att vi fick en vit jul för första gången på många år!

Tror att alla är nöjda med vad dom fick i sina paket...jag köpte en skärmaskin till sambon, godis å rakhyvlar. Jag fick en bok, pengar å jätte fina kökshandukar.
Men det bästa är nog det att allt har flytit på så bra. Å tror nog att vi släppte av tre väldigt lyckliga ungar idag...
Sambon är väldigt nöjd över att ha fått fira jul på riktigt för första gången på flera år.

Så jag tror att jag hjälpte till att ge han det ända han ville ha i julklapp...en riktig familje jul.

Inga kommentarer: