söndag 12 februari 2012

Igår

hade jag och sambon skaffat barnvakt svärmor kom vid 20 tiden. Lilleman låg redan och sov. Mellantösen hade bänkat sig framför melodifestivalen. Och stora lilltösen sov över hos en kompis. Det va så tyst och lugnt så. Jag å sambon drog in till staden å gick åt. Fick ju presentkort av jobbet i julklapp så vi åt helt gratis. Inte illa men va en smart tös och klämde två semlor innan vi gick hemifrån så att jag inte skulle lämna restaurangen hungrig lixom. Kom hem å det va tyst. Och jag fick städa upp röran efter melodifestivalens festande och idag får jag ta tag och tvätta ikapp allt sambon inte sett till att tvätta undan i tre dagar...senare kommer svärmor och ska gå ut och äta med de tre små under tiden ska jag å sambon åka iväg och handla present till grannens barn för de tre små ska iväg på kalas i eftermiddag. Så blir nog en bra dag detta så småning om.

Inga kommentarer: