tisdag 21 februari 2012

Ledig

Dag har det varit hela dagen. Börja med att köra runt bar som en taxi hem å kasta mig i sängen efter tryckt i tvättmaskinen massa smutsiga kläder. Sov helt kasst så det hade varit bättre om jag låtit bli. Släpade mig upp och vart tvungen att ta hand om köket som alla i familjen glömt tagit hand om när jag som vanligt jobbar helg.
Sen kom två väldigt goda vänner över och fika lite. Sambon vakna till och va med och fan så trevligt det blev. Det blir ju så där trevligt när man kan sitta och prata om allt å kunna skratta elakt åt varandra utan att nån blir putt.
Å det är såna vänner man ska hålla nära! Måste bli bättre på att umgås med mina vänner. Inga ursäkter längre jag måste skärpa mig. Ska sätta mig och bjuda in lite vänner en kväll å bjuda på något trevligt att äta och dricka å bara ha trevligt ihop!

Inga kommentarer: