tisdag 9 december 2008

Brist på ideér

om vad jag ska ge till sambon i julklapp...
har haft flera stycken ideér men så har den j-l gått och köpt det just det jag funderat på.

Som det att han gått och tänkt köpt sig en soda stream länge...bra tänkte jag då köper jag en i julklapp till han!
Men nehe...då köper han sig en waser maxx...det va den ideén...ja men ett nytt tangentbord då...jamen vad tror ni när i är å väg och hämtar sonens mobil som vart inne på lagning...jo då slår han till och köper sig ett nytt tangentbort med tillhörande mus...men suck!!!!

Så nu vet jag inte vad jag ska hitta påför nått...vill ju att det ska va nåt som han åxå kommer ihåg typ att just den saken fick jag första julen vi va ihop.

Men VAD ska jag hitta på?! Mannen vill ju inte bära smycken...men han har ju hål i öronen sen gamla synders skull...kanske ett läckert litet örhänge *ASG*
Han tål inte starka parfymer...så det vore ju tråkigt att köpa nåt så kanske han inte kan använda den utan att kräkas eller få huvudvärk...men det är ju klart...då skulle han ju verkligen minnas mig varje gång han använder den...hmmm
men nej känns lite taskigt...

Kläder...visst han behöver nåt nytt men hur kul är det att köpa kläder i julklapp..om man nu inte skulle köpa kallingar men hur fantasi löst är inte det?

Han älskar ju att bada men finns det maskulina dofter på bad skum å sånt??


Nej får sätta mig ner och tänka ut nåt riktigt bra vet ju att jag kan om jag bara vill...brukar ju va så att helt plötsligt så ploppar det upp nåt som han har pratat om för längesen å säkert själv glömt bort...

Inga kommentarer: