söndag 14 december 2008

Men nu

regnar det pengar över mig!!
Vann 80:- på joker i lördags! Återinvesterade dom genast i nya lotto å joker till nästa vecka. Vem vet kanske kammar hem hela 160:- nästa vecka he he he det är ju ingen större idé att tro man vinner allt för stort menar jag :)

På lördags fm så hjälpte jag bigT att rensa det sista i gamla lägenheten fick ihop en hel minilastbil med skräp som vi åkte å kasta borta på mellringe. Fick va lite demolerings tjej en stund å sånt är alltid kul!
Men så skönt för mannen att få bli färdig nu kan han ju lägga all tid och energi på nya lägenheten.

Va ute med min kära fru på kvällen...svängde mina lurviga (lovar dom är lurviga är ju sambo så varför raka benen mer en i gång i månaden )på dansgolvet. Riktigt roligt fram till tolv snåret sen kände jag att det vart lite mycket folk å inte riktigt min grej längre.Men va jätte skoj att dansa å härja lite med min kära fru och bara det att hinna prata om ditt å datt va jätte skönt!
Så va hemma vid halv ett så tyst å lugnt så hemma bara ett stilla knatter från olika tangentbord som hördes...
så denna dag som varit har mest varit tillbringad i sängen framför tv:n...sen tog vi en lång promenad in å hämta bilen å så körde jag sambon till jobbet så nu sitter jag i soffan å små skrattar å nån halv rolig film på 3:an. Mest bara för att man är så övertrött än för att den är rolig..men duger som tidsfördriv

Nej nu ska jag ta å duscha sen krypa ner i säng å SOOOOOVA
Så natt natt på er mina vänner!

Inga kommentarer: