fredag 12 december 2008

Vinst!

På hela 23 kr på lotto...hmm ska genast sätta mig och fundera på vad jag ska göra med min storvinst!

Annars känns livet så där just nu...känns som om livet går i ett ekorrehjul...inga nya sevärdheter å samma jävla skit kastning dag ut å dag in.

Vet ju hur sambon tar det men jag har ju ännu inte lärt mig att stänga av helt samt att jag tror det är farligt!
Är jävligt trött på att inget händer i från polisen sida! Ringer och lämnar medellanden men ingen som ringer upp.
Känslan av maktlöshet ligger som en boll i magen å jag bara hatar det!
Jag vill inte leva så här rädd för att gå ensam till affären, att ta en buss till stan finns inte i mina tankar!
Dom veckor vi inte har barnen hemma känns ju lite bättre för hon har ju inte samma chans att röra sig fritt men det hindrar ju inte människan från att skicka sms eller ringa ett par gg om dagen.
Jag är ganska så förundrar över att jag faktiskt inte har magsår efter allt ständigt oroande. Men har en känsla av att OM det går så pass långa att vi kommer till rättegång så kommer nog allt efter det...jag tilllåter mig nog inte att känna efter för det kan ju kanske tyda på svaghet.

Jag vet vad jag önskar mig i julklapp.
En större lägenhet CENTRALT med portkod!
Bara det skulle göra mig mycket lugnare, bara tanken på att kunna känna att min familj skulle kunna vara trygga i sitt eget hem skulle vara guld värd!

Inga kommentarer: