måndag 1 december 2008

Helt slut!!!

Har hjälpt bigT att flytta i helgen. Sen har ja jag rensa min lägenhet.
Men har tagit det mesta idag till nya förrådet vi har hyrt för vi får ju inte plats med allt...men en fiffig grej som vi har kommit på är ju att det är så pass stort och två rum så ena ska vi göra till ett litet övernattningsrum och kan man inte få lugnt hemma så kan man använda det som reserv sov plats. Just för när man jobbat natt och det kanske är allt för många barn hemma så man inte kan få sova.
Fiffigt va ;)

Har det sista att köra imorgon dit sen får man väl se hur det blir med den planen...det kanske blir användbart i något annat syfte vad vet jag *L*

Just nu så känner jag bara att jag är helt slut i kroppen av allt bärande å springade i trappen så ser ju inte fram emot att springa upp å ner imorgon med...men men bara att bita i det sura äpplet å gå upp tidigt som fan bara för att hinna allt som skall hinnas ska ju jobba natten åxå så behöver ju slappna av en stund på em för att orka hålla mig vaken på jobbet...

Ja men va är inte en bal på slottet...

Inga kommentarer: