lördag 28 januari 2012

Phu

va trist det är att va hemma och ha ont... Å inte har jag haft ork att städa och greja heller så en vecka hemma har ju inte direkt gjort under för hemmet. För har jag städa och fejat i köket har ju det blivit lika stökigt nån timme senare. Men imorse ringde jobbet och hade panik en va sjuk hela helgen...idag kunde jag inte jobba eftersom sambon jobbat så han behöver sova ett par timmar till. Men när han vaknat till liv så ska han dra upp på stan med de små och jag drar iväg på eget äventyr under tiden. Kvällen blir nog inte så spännande...sambon lär ju vara ap trött och somna tidigt...jag ska ju jobba hela dagen imorgon så lär inte sitta uppe och uggla. Å så jobbar jag hela nästa vecka å det gör sambon med så lär ju inte direkt slita på varandra. Vilket kan vara ganska så bra är rätt så trött på sambon just nu...vi planerar saker ihop men varje gång så kommer sambon på nåt som är viktigare. Som nu vi har pratat om att köpa ny soffa länge typ tre år...men nu så MÅSTE sambon byta bil och det till en större bil...när vi bara använder bilen till att köra barn och handla. Så jag kan inte förstå anledningen att byta till en större dyrare bil... Så det är nog bra att vi kommer gå om varandra i en veckas tid...eller så kan det vara farligt...kan va så att jag kommer hem å det står en annan bil hemma på uppfarten en dag...

Inga kommentarer: