onsdag 25 januari 2012

Tysta

leken börjar nu... vi leker tysta leken tydligen här hemma sen jag sa till sambon när han tryckte upp paddan i näsan på mig med bilar han kollar att jag är inte intresserad av bilar jag anser att soffan och andra saker går före det. Då vart han piss sur stängde ner allt och gick ut i soffan och la sig och kollade på sitt älskade tecknat. Gissar på att han kommer fortsätta tjura i ett par dagar...fine passar mig utmärkt! Kan ju åxå vara det att han är sur sen jag imorse påpekade det faktum att han allt som oftast gör beslut ang de tre små utan att ens fråga vad jag anser i frågan. Vilket som så är det rätt så skönt att inte behöva prata med sambon...är rätt så grinig av att gå hemma och ha ont så va fan han kan få en känga han med om jag tänker efter så är det säkert allt han fel ändå så de så!

Inga kommentarer: