lördag 7 april 2012

En

transsexuell katt hämta jag hem till vännen en väldigt fin han katt som verka vara gravid...så vi fick undersöka saken lite men det är en han katt som fått ät fel foder så han har fått en knepig fet mage. Den går nog över. Men jag hade skrattat ihjäl mig OM det hade varit en dräktig hona det hade varit väldigt roligt...

Sen va sambon våldsamt klantig...han tog nya bilen och skulle fixa med nåt...kommer halva vägen hmmmm det känns konstigt jaja ja han svänger in på macken tar fram grejor och ska sätta på reserv däcket och tre hysteriska barn stänger igen bilen och den går i lås...med sambons nycklar på sätet han ringde i panik till mig på jobbet...jag fnissa elakt drog iväg med jobbarkompisen å drev med sambon bakom hörnet...låste upp å låste låste upp å låste...å sambon vart bara mer å mer irriterad....för han fatta ju inte att det va jag bakom hörnet...

Men jag å jobbarkompisen skratta rått hela vägen tillbaka he he he

Inga kommentarer: