lördag 19 maj 2012

Knepigt

fick avintallera en himla massa och göra en hel del uppdateringar på mobilen för den envisades med att tappa 3g teckningen hela tiden samt att den låste sig...

Å visst fan glömde jag bort vilken mail jag använde mig av när jag installera vissa saker på mobilen å fått sitta i flera timmar å pilla hit och dit för att få ordning på allt jag va tvungen att radera...

Tur jag hade all tid i världen eftersom mellantösen tog 4 timmar på sig att plocka ner 3 plagg till tvättkorgen bädda sin säng å städa hamsterburen...

Men nu så...ungens rum är färdigt de andras va färdiga på 30 min det är städat å fixat på nedervåningen tvätten gå å disken surrar fint....sambon han har klippt gräset på baksidan å nu drog han iväg till svärmor en sväng kvar är jag å mellantösen som fick snällt stanna hemma.

Å jag räknar ner minuterna innan jag får traska iväg till jobbet å ha nåt vettigt å göra istället för att argumentera mig blå om allt å ingenting!

Inga kommentarer: