lördag 5 maj 2012

Var

för trött för att ta tag i köket när jag kom hem igår...borsta bara tänderna och gick och la mig...det va inte städat när jag kom upp heller...men sambon kämpar på att städa ...dvs att han river ut allt i skåpen utom det som behövs städas...

Jag går mest runt och suckar...och funderar på hur han har tänkt sig vara färdig med allt innan han har lovat att ha kalas för mellantösen ikväll...

Jag orkar faktiskt inte bry mig...känner faktiskt att han får fixa det själv...han gjorde ju ett tappert försök när stora lilltösen och lilleman fyllde år inte för att det gick speciellt smidigt men mådde ju ganska så kasst då efter operationen så minns inte detaljerna så väldigt bra.

Sen så känner jag inte speciellt för att göra nåt extra för mellantösen hon är så förbannat ful och dum mot mig varje vaken timme å sambon bara slätar av grej efter grej...å jag blir mer och mer introvert. Känner att jag lever upp på jobbet och när barn är i skolan.

Men gissar på att om nån månad så kommer det bli andra tongångar här hemma. Så the saga fortsätter tills dom lever lyckliga i alla sina dagar.

Inga kommentarer: