söndag 27 maj 2012

vad det de här med morsdag...

Jag gillar ju att bli firad men inte så där överdrivet...men lite stilla så där så man känner sig lite extra uppskattad. Men ens det blir det på min födelsedag eller morsdag...

Sambon han är ganska så anti att fira...han engagerar sig lite mer när barn fyller år men han planerar sällan i förväg mer än en vecka då...å det kallar inte jag att ligga steget före.
Därför kommer han gärna på saker just i sista sekunden å då är det oftast så att men ojsan fanns inte det jag hade tänkt...nehe...hur gör jag nu...jag gör inget det blir nog bra å så tänker jag till nästa år å förbereder lite till...nej då...inte han inte.

Så varje födelsedag sitter jag där å får några choklad askar å om jag har tur en blomsterkvast. Å så funderar jag på varför lär jag mig aldrig? Varför tror jag att detta år ska va annorlunda?

Hög inlärningskurva på den.

Inga kommentarer: