tisdag 22 maj 2012

Nice

Vakna med huvudvärk släpa mig upp för lilleman kunde inte sluta tala med dom största bokstäverna i världen kl 0630.

Så va bara att släpa mig upp...hälla i mig kaffe och leta huvudvärks tabletter...varför är som alltid slut när jag verkligen behöver dom? Å vem fan kan aldrig säga till när man ser oj bara 2 kvar bäst att säga till så man kan fylla på lagret nej då det fylls nog på automatiskt...

Sen lasta jag bilen med grovsopor körde sonen till skolan åkte till återvinningscentralen bara för att upptäcka att jaha dom har ändrat sina öppet tider...blir till att åka tillbaka till min sida stan å kasta på den där sen handla tanka bilen åka hem hänga upp tvätten jag starta på morgonen lasta ur ren disk å trycka ner skitig dammsuga och skura badrummet...allt med en huvudvärk från hell...å vad gjorde sambon jo han spela...

men när jag va färdig med mina göråmål tog jag en till tablett en som jag hitta i min jobbar väska...kasta av mig kläderna å gick och sov bort huvudvärken.

Nu känns hela välden mycket trevligare...gött fast det är varmt så varmt att mina fötter kokar å det hatar jag...ska ställa mig i duschen å spola kallt vatten på dom en lång stund innan jag går och hämtar de små från fritis.

Inga kommentarer: