onsdag 9 maj 2012

Korkat

så in i norden!
Välja bort sina egna barn för att vi låter dom träffa sin morfar...

Han har ingen kontakt med de smås mamma varför vet jag faktiskt inte. Men kan gissa mig till varför. Han har ringt frågat om han får komma och träffa sina barnbarn vid jul och när dom fyller år å mig och sambon spelar det ingen roll han är helt okej. Lite stel men det beror nog mest på att han inte riktigt vet hur han själv ska bete sig. Men verkar som en snäll och vettig karl. Aldrig sagt ett ont ord om nåt eller försökt nåt konstigt. Så att dom två är osams ska ju inte drabba barnen kan jag tycka så vill han fortfarande träffa dom så får han göra det här.

Men nu så ska deras mor vägra att ha barnen för att denna gång så erbjöd sig sambon att han kunde åka hem till barnens morfar för att dom vill ju även se hur han bor...något dom aldrig gjort.


I mitt tycke är hon mer än lovligt knäpp...kommer aldrig fatta hur den människan tänker det är klart.

Inga kommentarer: