söndag 3 juni 2012

Fan

lika kallt som i julas...

Men vet inte riktigt vad jag gjorde i fredags...vart rabiat arg på mellantösen slog näven i bordet...hon protestera i två timmar från sitt rum...gasta otrevligheter kasta ner skräp för trappen...och ut genom balkongdörren...jag satt i köket å fika med en kompis som höll på att skratta ihjäl sig hur hon bete sig. Jag hade lättare att hålla mig för skratt...

Efter två timmar så försökte hon smyga ner i soffan då skickade jag tillbaka henne å cirkusen börja om. När min vän skrattat sig hela vägen ut genom dörren tog jag och gick upp...talade om för tösa biten att vet du så som jag gjort idag mot dig så har du hållt på i 3 år mot mig...så tog jag i med tårna å skällde ut henne och visade henne hur illa hon betet sig mot mig genom att göra exakt som hon gjort mot mig...sen vände jag om å gick ner...å jag vet ärligt inte vad som bet men hon kom ner 20 min senare och bad ärligt jag upprepar ärligt om ursäkt...å sen dess har vi varit sams å haft allmänt trevligt...

Å det är jätteskönt å jag kommer njuta av varje sekund det håller i sig!

Inga kommentarer: