torsdag 14 juni 2012

Feber

Härjar i min stackars kropp.

De små har haft avslutning i skolan jag stog å huttra på skolgården fast jag hade långa tajts och omelottklänning samt lång tjock stickad tröja.

Nös så jag hade en fri zon runt mig eftersom ingen ville va nära mig...he he nästa år ska jag nog komma tidigare och stå längre fram å nysa och hålla på så att jag får världens bästa plats för mig själv!

Men duktig som jag är drog jag hem fixa det sista med jordgubbstårtan sen däcka jag på soffan å vakna 3 timmar senare av att sambon och de tre små kom in med buller och bång.

En sak som jag inte kan fatta...när sambon hämtar då är dom speedade till max å talar högt och i munnen på varandra, och tjafsar och blir osams.
Men när jag är med då är dom mer lugna...

Undra jag vad sambon har med sig i bilen å matar dom med för att dom ska bli såna...sockerbitar eller sockervadd är min gissning.

Inga kommentarer: