söndag 17 juni 2012

Tackar

som frågar...
Jo jag lever...febern kommer å gör sig påmind lite då och då...men snoret detta helvete det fortsätter härja fritt. Snyter å snyter å snyter å vad får man då jo lock i öronen. Vilket i detta hem kan vara rätt så bra om det inte gjorde att jag blev så ljud känslig just för höga ljud...nåt som är mer regel än undantag här hemma...

Försökte lägga mig och vila en stund i går...fick lägga en kudde på huvudet så värsta ljudet från hemmabion...som naturligtvis sitter på andra sidan väggen på vårt sovrum. För frekvensen gjorde att snor mängden lekte hela havet stormar.

Resten av dagen spenderade jag med att titta på medans sambon stor städade. Å jag låg mest i soffan å slö surfa på datorn.

Men dock har jag inte skickat in ett bidrag till denna dära

Å varför har jag inte gjort det...vill jag inte vinna en fin bh? Jo men nu är det så att det enda problemet jag egentligen har är ju att det ena har blivit sneögt å mer än gärna trillar över kanten...det är lite självmords benäget så att säga. Men ska ta tag i att skicka in en bild.

Men först kanske jag ska ta å få på mig lite kläder. Å dra iväg och handla present till grann barnet som bjudit in alla tre små på kalas. Ska bli trevligt att gå över till grannen ta en kaffe snacka skit en stund.

Inga kommentarer: