lördag 23 juni 2012

Jag

drog till med en extra kväll på jobbet dagen före midsommar och drog till med lite extra timmar på midsommar innan jag kunde går hem.

På torsdagen drog sambon å jobba extra blev 19 timmar övertid för han...jag fick åka och lämna barnen själv...men fick en killkompis att följa med så det gick bra.

Igår drog jag och jobba sambon han sov å snarka högt när jag gick. När jag kom hem så va det en logistik som va tvungen att ordnas.Mina stora barn som vill ha skjuts till kompisar å en nöd utryckning till de små med en STOR kasse med mat...deras mor hade i vanlig ordning ingen mat å inga pengar hemma när hon har de små hos sig...jag å sambon fick sätta oss och diskutera igenom vad är bäst. Att vi hämtar hem de små eller åker och handlar mat och saker så dom klarar sig i 4-5 dagar hos sin mamma.Vi vred och vände på det men kom tillbaka till att vi båda är fysiskt och psykiskt utmattade och BEHÖVER några dagars andhämtning. Så vi åkte och handla lämna över påsarna. Samt en påse med extra kläder till lilleman för han kissar tydligen ner sig två till tre gånger om dagen hemma hos mamma.Lilleman va framme och skulle ge mig en kram men va inte så sugen...han hade sylt i hela ansiktet å en ton konstigt fläckar på tröjan å byxorna å lukta misstänksamt om byxorna. Å som mellantösen såg ut...ett för stort fläckigt hello kitty linne ett par ljus rosa missfärgade 2 storkelar för stora plysch byxor håret helt oborstat på ända å 3 liter svart smink runt ögonen å tösen är 10...
Å Deras mor bor i ett av stans sämsta områden. Där det finns mer än en skum typ...

Jag å sambon åkte hem till ett somt hus grilla åt låg i varsin del av soffan glodde på film å smutta vin...vakna av att min stora tös trilla in strax före 2 rulla ur soffan å kröp ner i sängen sov som en död. Vakna vid 6 tiden över att min stora son tassa runt å rensa skåpen på nåt gott att tugga på...

Vakna igen strax före 9 av ett hemtele ringde...men ingen va där när jag svara. Nu ska väl bara jag å sambon bestämma oss för vad vi ska göra av denna dagen.

Glad midsommar på er!

Inga kommentarer: