torsdag 16 juni 2011

Jobbar

å jobbar å jobbar...va ledig igår men slappade mest...samt hade ett långt samtal med sambon...jag har blivit väldigt besviken på att dom dagar jag jobbat å han vart hemma så har han inte gjort ett skvatt utan jag har kommit hem till ett rörigt hem...disk högt och lågt reklam högar överallt å blöt tvätt i maskinen mm mm. Men jag har ju lärt mig att bli ap arg funkar inte...bättre jag blir sur och går runt och stampar med fötterna och låter röken puffa ur öronen sen låta det gå ett dygn sen prata med han...då har han fått reflektera över vad det är jag är arg över och så börjat göra nåt åt det.

Idag gjorde jag en kort dag å så gör jag två kvällar så jag har sovmorgon två dagar i rad! Hurra va trevligt!

Men ikväll ska jag njuta av att ha hemmet för mig själv...bara den vandrande vålnaden på över våningen jag försökt få fatta att han borde sätta sin fot utanför dörren...han har inte lämnat lägenheten sen i söndags...tycker det är dax nu...

Inga kommentarer: