torsdag 2 juni 2011

Oj

förlåt jag har glömt bort er...ni trogna 4 läsare.

Ska ta på mig tagelskjortan å skämmas i flera dagar.
Har mycket att göra de smås rum är fixat bara två grejor kvar å dom ska jag bara klura lite på så är det snart löst.
Men värken i knäna är tillbaka vissa kvällar har jag så ont att jag lätt skulle kunna amputera halvvägs ner på låret. Så hemmet ser ut som 5 tornados å 7 orkaner dragit fram. Kul jul.

Jo de smås mamma kom med ett förslag att vi(hon jag och sambon å de tre små) och prata igenom hennes sjukdom och förklara så de tre små ska förstå bättre. HA HA HA HA skulle inte tro det jag är inte intresserad av att sitta i ett rum med den kvinnan...hon kan inte ens erkänna att hon mordhota mig vid flera tillfällen...eller att hon gjort allt i sin makt att förstöra för mig och sambon. Å fortfarande 3 år senare kan göra påhopp å annat. Inte lika ofta men ändå små gliringar och man hör på de små att hon snackar en massa för att ställa sig själv i bättre dager...visst för barnen vore det nog skönt att se att vi vuxna kan träffas och vara civiliserade mt varandra men jag kan inte nu...och har på känn att skulle jag gå med på detta så skulle det trigga henne att starta om med sin smutskampanj.

Får fundera lite för vet att sambon skulle sitta tyst och låta henne tala och sen låta mig få ta allt där men efter skulle han nog tala med de små och nja är inte tillräckligt stabil just nu....har en känsla av att jag skulle bli arg så in i helvetes arg...å det skulle ju inte göra saken bättre...

Inga kommentarer: