lördag 25 juni 2011

Helt

slut...

Sambons syster kom över och hämtade den vandrande vålnaden...för att prata med han...
jag va ute i köket när han kom hem...och jag hade varit och dragit ut sladden till internet för han...han gick och koppla in den snabbare än ögat...jag gick upp drog ur sladden...gick ner och börja vika tvätten...han kom ner och börja tjafsa...jomen jag ska gå och jobba...jaha...och det skulle vi veta?! HUR?
Men drog ändå igång ett samtal om vad jag tycker och var vi står...att vi kan inte längre bara stå och se på när han stänger av hela om välden och driver längre och längre in i data världen
Jag skällde och jag förklara jag drog upp exempel på att han inte hållt sin del av avtalet. Han kontra med att er går det ju inte att prata med... faster går det ju att prata med...då var jag arg...så där så att det brann till i huvudet...men jävlar va jag bet ihop...

Men när jag lugnat ner mig lite och satt och para ihop strumpor så prata jag med han igen och förklara saker och ting om hur hans kära faster hållt på och underminerat mig och sambon inför de små och även inför den vandrande vålnaden. Jag brukar inte snacka skit bakom ryggen men idag så berätta jag flera saker om hans kära faster som hon gjort oh fråga han om det hon gjort va trevligt...och han höll med att det hon sagt och gjort va faktiskt jävligt fult. Och jag hoppas på att han snart ska vakna och börja ta sitt ansvar och se till att fixa en bra framtid för sig själv jag vill ju inget annat än att det ska gå bra för alla i familjen...

Inga kommentarer: