fredag 1 juli 2011

Lång

time no see...

Jobbat som en tok...sen så tog jag och sambon en mini semester/ affärs resa till Tyskland.

24 timmar fram å tillbaka i en bil genom Sveriges vackra land...jag å sambon bara va och små prata lite hann med att bara få vara med varann utan att några ungar va med...så det ska vi nog göra om...
Men hann inte mer än hem och sova några timmar innan dom ringde från jobbet och behövde folk så drog och jobba lite...sen kom jag hem och då hade sambon lagt lite semester dricka på kylning...och så trilla grannarna över häcken så vi vart sittandes på baksidan med dom fram till 02 på natten...oj å vart nog lite små berusad...sen upp tidigt duscha köra dottern till tandläkaren sen hämta hem de små...som hade hemlängtan deluxe landa hemma i nån timme sen åka och jobba...tur man jobbar med bra människor...som förstår att man inte är på topp och är snälla och åxå vill äta pizza!

Men idag har jag varit ledig och jag hade tänkt att ta igen allt som blivit liggande här hemma...men orka hänga två maskiner med tvätt sen har jag mest legat pall i sängen och slumrat till å från.
Men min dotter va snäll hon tog med sig de tre små och åkte och bada. Visst dom va väl bara borta i lite mer än en timme men det betydde att man kunde slappna av ordentligt så jag orka faktiskt dammsuga av lite åxå skönt...men imorgon och söndag så blir det två kvällar på jobbet sen tre dagar ledgt! Och sambon ska jobba sista veckan innan semestern så de små ska vara på dagis och fritis så nice betyder tre dagar med lite ledigt...he he

Och så är det ned räkning tills tjejerna ska åka på kollo så vi bara har lilleman hemma ...det kommer bli skönt de med...

Inga kommentarer: