tisdag 26 juli 2011

Saknar

min dator så det nästan gör ont. Jag har ju ingen koll på nåt så det känns som jag glömmer nåt viktigt varje dag. Det är konstaterat att det är fläkten som är död. Och utan ny frisk kall luft funkar inte datorn så bra.

Men ska väl göra ett försök att kopiera alla länkar och fixa så dom kan föras över till den nya datorn som jag bara ska köpa snart...nån gång. Men sambon han vet ju att jag behövde en ny mobil och dator...han går och köper sig en ny kamera. För det va ju nödvändigt.

Idag har don inte ringt från jobbet...än...så blir till att ta tag i städningen istället. Det ska skuras och frejas för tänker ha en ren och fin lägenhet när tjejerna kommer hem från kollo. Ju mindre jag har att städa innan vi åker ju bättre.

Sen är det ju bara detta att jag är trött trött å ännu mera trött. Har en känsla av att jag behöver bara vila men när det blir återstår att se. Blir väl på fonus.



Inga kommentarer: