fredag 29 juli 2011

Ont

i knäna och i ryggen...och fortfarande sur på sambon. Samt det att tjejerna kommit hem från kollo och jag fått tvätta som en tok...alla kläder som va med på kollo ska ju hinna tvättas och torka innan allt ska packas igen på söndag. Och har jag fått nån hjälp? nej nej nej...det har ju funnis så mycket andra saker som är intressant...som att koppla upp nya gpsen till datorn och leka med den...idag frågar han om jag behövde hjälp...nu när allt är tvättat och hänger på tork. Smart...han visste nog att allt va klart och att han skulle slippa hjälpa till. Dum har han ju aldrig varit...bara jävligt lat.

Men vet inte hur längre det funkar att bara en drar det stora lasset här hemma. Jag valde medvetet att inte va med när han skulle lägga tjejerna igår kväll...och det ju så där...han glömde det viktigaste nämligen att se till att dom borstar tänderna. Bra start.

Idag tänker jag inte följa med på nåt av sakerna han tänkt hitta på med de tre små...kan nog hitta på saker alldeles själv att roa mig med.

Inga kommentarer: