torsdag 7 juli 2011

Jubileum

lite så dära...
sambon försökte va lite snäll och rar och fira våran 3 års dag...han köpte hem blommor och tårta...jag säger väl tack för blommorna...om nu han kunde ha gjort saken ordenligt det vill säga...inte ge blommorna till lilleman och själv försvinna in i köket...å tårta är ju mest hans grej...men blommorna är fina det är dom.

Annars har jag haft det skön några dagar...ledig från jobb och latat mig...umgåtts med vänner pratat skit och bara varit...och jag märker att det va just det jag behöver...Han denna dära som tjatar om tuttar han mår bättre...han har ju varit hos doktorn och gjort ett litet ingrepp på hjärtat...och man märker att han varit orolig fast han inte velat visa det. Men skönt att allt gick bra och han är tillbaka i sina gamla invanda hjulspår.

Inga kommentarer: