söndag 24 juli 2011

Hur

tänkte jag nu?

ha grillfest med väldigt trevliga människor på fredagen ligga halv pall hela lördagen sen gå och jobba extra i en grupp jag aldrig jobbar i...inte alls skulle jag vilja säga.

Men det va en trevlig kväll fredagen allså...gäster kom och alla hade trevligt...ett tag iallafall till folk fick i sig lite för mycket och kom på att man hade ett å annat att säga varandra. men inga slagsmål bröt ut och inga hamna i några buskar å spydde...så får väl räknas om en lyckad kväll.

Men idag är jag helt växlad vill bara lägga mig ner å sova...men vi fick ju tillbaka lilleman efter han "mys" helg med mamma...han hade bråttom in i bilen så pass att hon knappt fick säga hejdå. Så det dära med att vila får väl vänta på sig tills i kväll när lilleman blivit ikull puttad i säng. För han brukar vara helt slut efter en helg hos mamma...sovit dåligt och ätit dåligt brukar tendera till att han vill gå och sova tidigt. Å inte mig emot.

Men ska njuta dom här sista dagarna tjejerna är borta. ska va lat och göra så lite som möjligt. Bara ta det lugnt!

Inga kommentarer: