tisdag 26 juli 2011

Motion

som tusan. Tog en sväng i skogen hos svärmor och dom har ju huggit ut i skogen så det ligger små träd och ris lite överallt...så den skog som en gång va så fin är lite lika rolig att gå i men det gör ju att mindra folk går i skogen just dä å lämnar mera svamp till mig! Men jävlar va jag behöver motionen. Å just att vandra runt i skogen å hitta mina egna vägar är min grej. Ska försöka ta med en fd arbets kompis ut i skogen för hon hittar aldrig svamp säger hon och vill lära sig...å jag vet inte hur man gör jag bara går och tittar å hittar.

Men nu är det tänkt att eftersom det är tisdag så skulle jag sjunka ner i soffan och njuta av lite nya mord i midsomer men så blir det icke...för det va bara 4 avsnitt denna sommar å det sista va tydligen i förra veckan. Men upptäckte att jag missat första avsnittet så hurra jag kan ju kolla på det i stället via svtpaly! Bara beordra sambon att koppla ihop tv å dator så blir det ju som en vanlig sommarkvälls tisdag!

Inga kommentarer: