fredag 22 juli 2011

Död

min dator är just det...måste låna mellantösens tur hon är på kollo. Men denna är ju så knepig...och jag har ju nästan allt på favoriter så jag kommer ju inte ihåg allt jag brukar kolla in och läsa...alla 20 bloggar mm mm.

Men ska utöva lite upplivningsförsök på min dator imorgon...eller söndag...nån dag ska jag ha igång den igen. Jag saknar den!

Har städat lite här och lite där...ska väl dammsuga och torka golven idag samt plocka undan lite för ikväll kommer det folk så vi kan ha lite grillfest. Och va tror ni jo naturligtvis spö regnar det...fast den dära åskan dom prata om verkar ha gått över inatt...vakna av att det åska vid 02 så gick upp och titta på skådespelet lite. Sen kröp jag ner och somna om.
Men ska bli kul att det kommer lite folk...vissa kanske jag kan vara utan men va fan man kan inte tycka om alla.

Inga kommentarer: