måndag 2 februari 2009

har jag testat å tvätta i nya tvättstugan å några helt genom ruttna saker upptäckte jag men även några bra...för det första så satte jag maskinerna på ett program som skulle ta ca 45 min men när jag kom ner igen efter 50 min hade maskinerna inte ens gått förbi huvudtvätten !!! Men helvete sånt funkar ju inte...ladda om å valde snabbtvätt i hopp på att det ialla fall skulle ta mindre än 2 timmar å bli färdiga kasta in den blöta i torktumlare å torkskåp.
Vandrade ner efter nästan en timme å till in förvåning va maskinerna färdiga å torkskåpet hade torkat allt tort å torktumlaren hade torkat allt så torrt så torrt!
Så nu vet jag ju hur man ska gå till väga för att få kläderna både tvättade å torra varje gång under den begränsade tid man har!


Dagen har varit rätt så händeselös bara tvätten annars mest legat å njutit av tystnaden som infinner sig när bara människor över 14 är hemma!

så ska ta mig en ny kopp kaffe å sen börja ladda inför nattens arbete så tjingeling!

Inga kommentarer: