söndag 15 februari 2009

Gghhha!!

Har huvudet fullt i snor å att köra ner en flaskborste å röra runt i halsen skulle inte sitta helt fel...är så där förkyld trött i hela kroppen! Å jag har inte tid att vara sjuk just nu!
Jag vill greja å fixa se till att gamla lägenheten blir tömd å att förrådet blir tomt. Skulle vara så skönt att bara ha en sak att koncentrera sig på. Skulle underlätta en det i vardagen lixom.

Det har mest känts som jag simmar i sirap idag, motström ska jag tillägga.
Tror nog att dom närmaste dagarna kommer jag gå igenom DVD samlingen av Clintan som jag har liggande har börjat på Dirty Harry så är det väl bara att beta vidare i ordningen.
Jag har ju sett alla morden i midsommer dvd;erna så bäst att raskt sätta tänderna i nåt nytt *L*

Nej åter inta säng läge med en kopp the å kanske en rostad macka ;)

Inga kommentarer: