lördag 28 februari 2009

Tjejkväll!

I kväll ska jag ta med svärmor på tjejfest. Hon är ju så underbar min svärmor...hon är en sån person som det alltid händer konstiga saker runt, sätter hon igång å berättar sina historier skrattar man ju ihjäl sen efter en stund.

Så det ska bli väldigt skojigt faktiskt å jag har ju inte varit ute på tjejkväll på länge.
Jag har jobbet eller så har det varit lite för mycker som händer runt i kring så jag inte haft orken att vara social på det sättet.

Men nu efter flytten så känner jag att jag börjar komma tillbaka med full kraft. Bara det att man kan få lite egen space gör guld för mitt eget jag!

Har varit till IKEA tre gånger denna vecka å börjar bli väldigt mätt på deras utbud.

Men nu på förmiddagen ska vi ta med dom tre små och gå en sväng på stan å ta vägen förbi en lekpark på vägen hem.
Så det blir nog en liten test för tålamodet.

En sista sak bara...
Går runt i ett gammalt svart linne ingen bh, tre nummer för stor huvtröja (arv från sonens garderob) å ett par grå trekvarts byxor med ett stort hål i strategist utplaserat på ena skinkan å som slut knorr...ett par svarta tup sockor ( ärligt stulna från sambons garderob)
Sa lite fint till sambon...visst är det så att du tycker du hade enorm tur som fångade mig...jag som är så snygg sexig å helt underbar!
Finner det väldigt konstigt att han snegla lite på mig å muttra något otydligt...

Ja ja vet ju att han får sitt i natt! Ha ha ha ha

Inga kommentarer: