torsdag 5 februari 2009

Jaha

vi blir ju kvar här för det finns ett litet fiffig del i kontraktet där det står att kontraktsinehaveren får upplåta lägenheten till närstående så som familjemedlem utan deras tillstånd så vad kan dom göra jo inget sug på den ni!

Så nu kan jag slappna av igen tills nästa grej kommer å kan ju räkna med att det kommer nåt stort snart igen...

Vad jag mest går runt å tänker på är vart jag ska ställa olika möbler för att bäst fylla ut denna stora lägenhet...jag vill inte ha möbler å grejor på varann utan det ska ju fortfarande vara lätt städat men inte kännas som man bor i en balsal...

Men min plan är att vänta lite å känna in lite vart saker å ting passar bäst samt var dom gör sig bäst...har redan gått runt med lite tavlor å provat men ingen uppspikat än förutom köksklockan...

I natt hämta jag sambon på jobbet för han hade fixat lite filmer igen så har en ny kartong med morden i midsomer att plöja igenom *L*


Så nu ska jag ta å göra mig en kopp te och slänga mig på sängen å slå på nästa film...har ju bara hunnit med tre sen igår fy så dålig stil av mig!!!

så tjineling!

Inga kommentarer: