onsdag 18 februari 2009

Do you fell lucky?

Punk???
Säger den stenhårda Harry...å rynkar ögonbrynen å spänner ögonen i skurkarna. Nästan så man funderar på om han inte är lika cool som fantomen.

Har nu sett alla dirty Harry filmerna å visst håller dom lite i underhållnings värde fortfarande men inget jag skulle se om jag inte varit sjuk å haft långtråkigt Har liiite svårt med 70 tals mentaliteten.

Idag vaknade jag upp på soffan med ont i ryggen efter det att jag somna där igår när jag kolla på öhhh vad minns jag faktiskt inte...så bra kan det ju inte ha vart. Gick raka vägen till sängen la mig raklång å kolla på skenet bedrar med sambon innan båda börja snarka (jag snarkar dock bara för att jag har huvudet fullt i snor han snarkar alltid oavsett snor eller inte)

Idag har jag inga större planer ska ta mig en trappa ner å handla lite tvättmedel å ska tvätta lite...sen så ska jag nog dra en sväng med dammsugaren å sätta sambon på att skrubba lite i köket...jag är ju sjuk så tycker nog att jag gjort mitt sen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du snarkar utan snoret med.... Jag vet!!! :P

GudinnanT sa...

Du det finns inga bevis för det så försök inte!!!
Jag har ju däremot bevis på att du snarkar så det så !